Tym przewrotnym pytaniem
rozpoczynam pierwszy wpis na blogu CreoSpace. Bo właściwie czym
zajmuje się copywriter?
Do jego głównych zadań
zalicza się przygotowywanie tekstów o charakterze reklamowym, które
następnie są publikowane na stronach internetowych, blogach,
profilach firmowych w mediach społecznościowych oraz w innych
miejscach w sieci.
Rzecz jasna praca
copywritera nie ogranicza się tylko do działalności w internecie.
Copywriter zajmuje się również redagowaniem treści przeznaczonych
do druku (ulotki, foldery reklamowe, oferty sprzedaży), namingiem
(tworzenie nazw), a także obmyślaniem scenariuszy reklam
telewizyjnych i radiowych. Zatem spektrum jego działania jest bardzo
szerokie.
Bądź widoczny w
sieci
Na przestrzeni ostatnich
kilku lat wzrosła liczba firm, które posiadają własną stronę
internetową. Obecnie niemal każdy przedsiębiorca wychodzi z
założenia, że „jeśli nie ma mnie w internecie, to nie
istnieję”. Dotyczy to zwłaszcza małych, lokalnych
przedsiębiorstw, które stawiają pierwsze kroki w biznesie. Nie
oznacza to jednak, że nie mając firmowej strony www jesteśmy
skazani na porażkę. Niemniej w czasach szybkiego rozwoju
technologii i nowych mediów, posiadanie „swojego miejsca w sieci”
pozwoli nam trafić z produktem czy usługą do szerszego grona
odbiorców.
Wyróżnij się!
Podobnie jak brak strony
internetowej nie przesądza o porażce firmy, samo jej posiadanie
również nie gwarantuje, że z dnia na dzień zainteresowanie naszym
produktem/usługą wzrośnie. Niezwykle istotne jest wyróżnienie
się na tle konkurencji dzięki skrojonemu na miarę content
marketingowi. I tutaj z pomocą przychodzi copywriter, który przy
użyciu atrakcyjnych treści przyciągnie uwagę potencjalnych
klientów.
Zapraszam na naszą
stronę http://creospace.pl/ :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz