czwartek, 5 stycznia 2017

Po co komu copywriter?




Tym przewrotnym pytaniem rozpoczynam pierwszy wpis na blogu CreoSpace. Bo właściwie czym zajmuje się copywriter?

Do jego głównych zadań zalicza się przygotowywanie tekstów o charakterze reklamowym, które następnie są publikowane na stronach internetowych, blogach, profilach firmowych w mediach społecznościowych oraz w innych miejscach w sieci.

Rzecz jasna praca copywritera nie ogranicza się tylko do działalności w internecie. Copywriter zajmuje się również redagowaniem treści przeznaczonych do druku (ulotki, foldery reklamowe, oferty sprzedaży), namingiem (tworzenie nazw), a także obmyślaniem scenariuszy reklam telewizyjnych i radiowych. Zatem spektrum jego działania jest bardzo szerokie.

Bądź widoczny w sieci

Na przestrzeni ostatnich kilku lat wzrosła liczba firm, które posiadają własną stronę internetową. Obecnie niemal każdy przedsiębiorca wychodzi z założenia, że „jeśli nie ma mnie w internecie, to nie istnieję”. Dotyczy to zwłaszcza małych, lokalnych przedsiębiorstw, które stawiają pierwsze kroki w biznesie. Nie oznacza to jednak, że nie mając firmowej strony www jesteśmy skazani na porażkę. Niemniej w czasach szybkiego rozwoju technologii i nowych mediów, posiadanie „swojego miejsca w sieci” pozwoli nam trafić z produktem czy usługą do szerszego grona odbiorców.

Wyróżnij się!

Podobnie jak brak strony internetowej nie przesądza o porażce firmy, samo jej posiadanie również nie gwarantuje, że z dnia na dzień zainteresowanie naszym produktem/usługą wzrośnie. Niezwykle istotne jest wyróżnienie się na tle konkurencji dzięki skrojonemu na miarę content marketingowi. I tutaj z pomocą przychodzi copywriter, który przy użyciu atrakcyjnych treści przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.


Zapraszam na naszą stronę http://creospace.pl/ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz