środa, 1 marca 2017

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych





Gary Vaynerchuk to charyzmatyczny spec w dziedzinie mediów społecznościowych. Układ książki „W market[r]ingu” ma przypominać etapy walki bokserskiej. Szybkie tempo akcji, dobre przygotowanie, nutka rywalizacji i autentyczność to cechy, które sprawią, że nasza działalność w sieci będzie owocna. Jak zaprezentować siebie lub swoją firmę w internecie, aby chciano nas oglądać/czytać/słuchać? Vaynerchuk przygotował własną receptę na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem skrojonego na miarę przekazu w serwisach społecznościowych.





Dobra reklama powinna:
  • zawierać odniesienia do popkultury i aktualnych trendów
  • być krótka, ale treściwa (tzw. „mikro” przekaz)
  • być autentyczna
A nie powinna:
  • narzucać się
  • stawiać żądań
  • być nudna i mało atrakcyjna wizualnie

Z książki dowiemy się jak efektywnie korzystać z mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Tumblr, G+). Na szczególną uwagę zasługują autentyczne przykłady postów publikowanych na przestrzeni ostatnich lat przez największe światowe marki, takie jak Subaru, Mercedes, Colgate czy GAP. Warto podkreślić, że autor – tam gdzie trzeba - nie szczędzi słów krytyki wobec osób odpowiedzialnych za kampanie marketingowe omawianych firm.




Mimo że nie ze wszystkimi poglądami Vaynerchuka można się zgadzać, nadal jest to świetna lekcja dla osób rozpoczynających swą przygodę w „społecznościówkach”.
Zatem jeśli chcesz nabyć umiejętność zadawania perfekcyjnych lewych prostych i spektakularnych prawych sierpowych, koniecznie sięgnij po „W market[r]ingu”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz